מחפשים מנעולן מומלץ? השאירו פרטים וכבר חוזרים!

תיקון דלתות בתל אביב

תיקון דלתות בת"א יכול לקבל צורות שונות, החל ממצבים של החלפת צירים, דרך תיקון מנגנוני נעילה וכלה בכל מיני תיקונים מורכבים יותר מאשר אחרים. היות כי כל איש מקצוע מתמחה בסוגי תיקונים אחרים, חשוב לאתר אותו רק לאחר שמבצעים סינון מסוים. באתר ווילוק, הסינון מתבצע עבורכם תוך השוואת מחירים.

מתי צריך מתקן דלתות בתל אביב וכמה יעלה?

בין אם אתם צריכים מתקן דלתות בתל אביב מרכז, פלורנטין או ברמת אביב, איש מקצוע מסוג כזה נדרש בדרך כלל עבור תיקון וכן התקנות של כמה סוגי דלתות. חלק מהאנשים צריכים להזמין מתקן דלתות בגלל דרישה לתקן דלת ממ"ד, אחרים צריכים לתקן דלתות פנים, דלתות הזזה ועוד.


ככה או ככה, מחיר תיקון דלת בת"א, בממוצע, עשוי לעמוד על כ-200 – 400 ₪. זאת, בהנחה שמדובר בתיקונים כמו החלפת ידיות, צירים, כיוון דלתות ועוד.
 

מחיר ממוצע לתיקון דלת בת"א

מחיר ממוצע לתיקון דלת בת"א: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

2 דגשים לגבי מחיר תיקון דלת בתל אביב

על מנת להוזיל מחיר תיקון דלת בתל אביב, חשוב להבין כי אנשי מקצוע משתנים לא רק ברמת השירות שלהם, אלא גם ברמת התמחור וכן היכולת לספק לכם תמורה לכספכם. לכן, כדאי לשים לב לדגשים הבאים:

  1. מחירים: בעוד כי מחירים גבוהים מדי הם משהו שעדיף להתרחק ממנו, לא פחות חשוב להיזהר ממחירים נמוכים מדי שאינם תואמים את מחירון המנעולנים של ווילוק (ניתן לבדיקה חינמית אונליין).
     

  2. תיקי עבודות: לא רק מאת מעצבי פנים צריך לבקש תיקי עבודות, אלא גם מאת אנשי מקצוע אשר מבצעים תיקון דלתות כניסה בתל אביב, ממ"ד, פנים וכו'. אגב, במיוחד אם ברצונכם להתקין דלת דקורטיבית.
     

תיקון דלתות בתל אביב

מה תיקון דלת זכוכית בתל אביב יכול לכלול?

אחד התיקונים הכי נפוצים הוא תיקון דלת זכוכית בתל אביב, כאשר תיקון זה יכול לכלול החלפה של זכוכית סדוקה או שבורה, התקנת זכוכית מחוסמת עבור בתים עם ילדים, התקנת ידיות, מנגנוני נעילה ועוד.


ככה או ככה, חשוב לבצע קודם כל סקר שוק אשר כולל השוואת מחירים, כולל החומרים עצמם. זכרו, כל מתקין דלתות בת"א עובד עם חומרים באיכויות שונות, ככה שחשוב לוודא לא רק מחיר תיקון דלת הזכוכית, אלא גם את סוגי החומרים אשר יהיו בשימוש אצלכם.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706309

תיקון דלתות פנים בתל אביב מצריך יום עבודה שלם?

ממש לא, בין אם אתם צריכים תיקון דלת ממ"ד בתל אביב או דלת פנים, רוב רובן המוחלט של הדלתות ניתנות לתיקון בשעת עבודה אחת, מקסימום שעתיים. עם זאת, ישנם גם מקרים מורכבים יותר, כמו למשל:

  • דלתות כנף וכן דלתות רפפה עשויות להיות מורכבות יותר לתיקון, מה שבתורו עשוי להצריך מאיש מקצוע יותר זמן עבודה.
     

  • במקרים של נזקים משמעותיים, ייתכן כי מתקין דלתות יצטרך יותר זמן לעבוד על הדלת שלכם, במיוחד אם יש ברצונכם לתקן אותה (ולא להחליף).

מעוניינים לקצר את התהליך של איתור אנשי מקצוע עבור תיקון דלתות בתל אביב? בצעו כעת השוואת מחירים, קבלו הצעות לבדיקה, והמשיכו עם המתקין הנכון לכם בכיס וכן מבחינה פרקטית.