מחפשים מנעולן מומלץ? השאירו פרטים וכבר חוזרים!

תיקון דלתות בחיפה

אם אתם זקוקים לשירות של תיקון דלתות בחיפה, ווילוק הוא המקום הנכון עבורכם. מתי צריך להזמין מתקן דלתות בחיפה וכמה זה עולה? כל התשובות.

השוו מחירים לתיקון דלתות בחיפה

אם אתם צריכים להזמין שירות של תיקון דלתות בחיפה, אנחנו ממליצים לכם לעשות השוואת מחירים כדי לחסוך לא מעט כסף בעלות של השירות. השאירו את הפרטים שלכם כאן באתר ותקבלו עד 3 הצעות מחיר לתיקון דלתות בחיפה.


השוו בין הצעות המחיר האלה ותוכלו לחסוך עשרות אחוזים בעלות של התיקון.
 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706309

מהו מחיר של תיקון דלת בחיפה?

מחיר תיקון דלתות בחיפה משתנה בהתאם לסוג הדלת ולסוג התקלה:
 

מחירון תיקון דלתות בחיפה

מחיר תיקון דלת עץ בחיפה

המחיר כולל החלפת ידית, כיוון הדלת ועוד.


150 - 450 ש"ח
מחיר תיקון דלת זכוכית בחיפה

המחיר כולל כיוון דלת או החלפת צירים.


150 - 450 ש"ח

הדפס מחירון

  • המחירים המוצגים במחירון אינם כוללים מע"מ.
  • המחירון מעודכן לחודש יוני בשנת 2024.

איך נבצע תיקון דלתות כניסה בחיפה?

במידה ודלת הכניסה שלכם לבית עושה בעיות, תצטרכו להזמין מנעולן מקצועי שמתמחה בתיקון דלתות כניסה בחיפה. המנעולן בחיפה יאתר את התקלה ויחליט האם מדובר במנעול תקול, צילינדר תקול או שבכלל דלת הכניסה שלכם יצאה מכיוון.


תיקון דלתות בחיפה

תיקון דלתות פנים בחיפה: מהן התקלות הנפוצות?

דלתות פנים הן לא דלתות שנוטות לייצר יותר מידי תקלות. יחד עם זאת, יש בהחלט מקרים שבהם תצטרכו להזמין מנעולן מקצועי לתיקון דלת הפנים, במיוחד אם הלשונית של המנעול נתקעה בחוץ ולא ניתן לסגור את הדלת, או במקרים שבהם הדלת יצאה מכיוון ולא ניתן לטרוק אותה עד הסוף.

מתי תצטרכו שירות של תיקון דלת ממ"ד בחיפה?

במדינה כמו ישראל אין לנו את הפריבילגיה להזניח את הדלת של הממ"ד במידה והיא מקולקלת. אתם תצטרכו להזמין שירות של תיקון דלת ממ"ד בחיפה במידה והדלת לא נטרקת עד הסוף או שידית הממ"ד נעולה ולא ניתן להרים אותה על מנת לנעול את הדלת.


תיקון דלתות בחיפה

מתי תצטרכו תיקון דלת זכוכית בחיפה?

ברוב המקרים דלתות זכוכית הן דלתות שמתקינים במשרדים. אז אם דלת הזכוכית במשרד שלכם לא נסגרת כמו שצריך או המפתח תקוע בתוך המנעול, תצטרכו להזמין שירות של תיקון דלת זכוכית בחיפה.


דבר נוסף שחשוב לוודא הוא שלמנעולן שאתם מזמינים יש את הניסיון הדרוש בתיקון דלת זכוכית בחיפה, שכן מדובר בדלתות עדינות שלא פעם מחוברות למערכת של קודן או אינטרקום.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706309

איך מוצאים מתקן דלתות בחיפה?

  • קראו ביקורות: לפני שאתם מזמינים מתקן דלתות בחיפה אנחנו ממליצים לכם לקרוא את כל הביקורות וחוות הדעת עליו, רק כך תוכלו באמת לדעת שאתם יכולים לסמוך עליו בתיקון הדלת שלכם.
     
  • ניסיון: סגרו עם מתקן דלתות בחיפה שיש לו מספיק ניסיון על מנת לבצע את העבודה שאתם מעוניינים שהוא יבצע. זקוקים לשירות של תיקון דלת זכוכית? ודאו שיש למתקן הדלתות את הניסיון הדרוש.
     
  • דרשו תעודת יושר: ודאו שלמתקן דלתות בחיפה יש תעודת יושר, מה שאומר שאין לו עבר פלילי ושהוא מספיק אמין כדי לתקן דלתות ולעבוד מול לקוחות.